sobota, 19 lipca 2014

Matche #11 i #12

Najpierw podsumuję poprzednie matche, rodzinka #8 z Colorado zdecydowała się na inną dziewczynę, polubiłam ich, ale z drugiej strony nie ubolewałam bardzo po ich rezygnacji, rodzinka #9 zeszła z mojego profilu, mieliśmy umówić się na rozmowę, ale miałam bardzo niestabilny grafik w pracy, nie pisałam przez parę dni, więc nie dziwię się, że zeszli, ale nie byłam nimi bardzo zainteresowana. Z rodzinką #10 rozmawiałam, była to dość sztywna rozmowa tylko z hostką, która zadała bardzo dużo pytań prosto z rozmowy o pracę i wszystkie moje odpowiedzi notowała, co sprawiało że bardziej się stresowałam. Nie byłam do końca przekonana do ich grafiku, jednak sprawa rozwiązała się sama, a raczej pomogła rodzina która zrezygnowała, bo "z ich wymaganiami nie byłabym wstanie spełnić swoich wszystkich oczekiwań i planów w Stanach".

Wczoraj pojawiły się dwa nowe matche:

MATCH #11
Lokalizacja: New Orleans, Louisiana
Dzieci: chłopcy 5 i prawie 3 lata
Zwierzęta: brak

Nie przekonał mnie ich list, bardzo "suchy", same fakty, nie ma tam nawet żadnego hi, wstępu czy zakończenia. Jednak umówiliśmy się na rozmowę na jutro. Wolałabym trochę starsze dzieci, ale taki wiek też jest ok, lokalizacja też mi odpowiada, bo jest to podobno fajne, ładne miasto i wiem że miałabym tam polskie towarzystwo ; )
Nie mieli wcześniej au-pair.

MATCH #12
Lokalizacja: Leesburg, Virginia
Dzieci: dziewczynki 4 i 2 lata
Zwierzęta: TRZY psy !

Bardzo krótki list, ale od razu zrezygnowałam, bo ich aktualna au pair kończy swój program w grudniu więc dopiero na grudzień potrzebują nowej dziewczyny.

Dlaczego ten proces matchingu musi być taki długi, niezależny od nas? Zanim otworzyli mi room, zazdrościłam dziewczynom, które miały po dwadzieścia kilka matchy, przecież tyle rodzin się nimi interesowało! Teraz jednak wolałabym mieć ich mniej, ale fajniejsze, szybciej mieć ten perfect.. Musze chyba powymyślać sobie jakieś piękne odpowiedzi na pytania, które często zadają rodzinki, bo ewidentnie coś idzie nie tak podczas rozmów skoro rodzinki po nich ze mnie rezygnują.

Liczę na szczęśliwą 13 ! :)

7 komentarzy:

  1. W pierwszym matchu plusem dla mnie byłby brak wcześniejszej au pair, a w drugiej trzy psy :D
    Nie poddawaj się, myślę, że już niedługo trafisz na PM, ta 13nastka może być szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć czy brak wcześniejszej au pair jest plusem czy minusem. Na pewno nie będzie porównywania do innej dziewczyny, ale jeśli rodzina wcześniej miała au pair wie o co chodzi w programie, jest pewna że chce i potrzebuje au pair no i zawsze można z nią pogadać i o wszystko wypytać ; )

      Nie poddaje się jeszcze, dzięki za pozytywne myślenie ! :)
      Trzymam kciuki za twoje matche!

      Usuń
    2. W zasadzie racja. Myślę, że optymalne są dwie byłe au pair, jeśli rodzina miała ich np. 6 czy więcej to mam wrażenie, że mają już swoje ulubienice i bardzo ciężko jest je przebić (przeżyłam to będąc au pair we Francji, na szczęście okazało się, że poprzednia au pair nie podobała się rodzicom, za to pierwsza była wzorem niedoścignionym).

      Dzięęki, ja miałam na razie jeden match, który jeszcze nie jest rozwiazany, i się cały czas zastanawiam... :)

      Usuń
  2. Ten match z NOLA wydaje się spoko, daj im szansę :) I szczęśliwej 13 w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam im szansę, może podczas rozmowy wydadzą się fajni ; ) Dziękuję !
      Pisałam już u Ciebie na blogu, ale jeszcze raz gratuluję PM!

      Usuń
  3. Match 11 mi się podoba,,pogadaj z nimi:) Mój pierwszy match też miał baaardzo suchy list,oj nawet chyba za bardzo.Podczas maili się okazało,że są fajni,no ale wybrali kogoś innego.. A w 12 matchu trzy psy to wesoło :D Powodzenia!
    Powodzenia !:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po rozmowie z hostką, było git, jest kilka minusów, ale nie odrzucam ich, mogłabym tam pojechać :D Obawiam się że oni mogą zrezygnować, bo jestem pierwszą dziewczyną z którą rozmawiali, więc mogą chcieć porozmawiać z innymi. Chociaż zależy im na czasie, więc zobaczymy :D

      Dzięki, tobie też życzę powodzenia w znalezieniu PM ! : )

      Usuń