środa, 23 lipca 2014

A jednak.. PERFECT MATCH !

To będzie krótka notka, jednak nie mniej ważna.
Sama nie wierzę, że to piszę, ale po drugiej rozmowie rodzinka z Nowego Orleanu, zapytała mnie czy chcę zostać ich au pair. Nie powiem że odpisałam od razu, musiałam to przemyśleć, skonsultować się z rodzicami, chłopakiem, przyjaciółkami, ale ostatecznie odpowiedź brzmiała, tak! 
Strasznie się cieszę, a jednocześnie jestem przerażona, przez moją głowę przelatuje milion myśli na sekundę! Mam nadzieję, że nie zawiodę się na mojej rodzince.

Dalej nie mogę w to uwierzyć, ale już 25 sierpnia lecę na Orientation :D
Hostka zgłosiła już to agencji, nastąpiły zmiany na moim profilu, więc to już pewne :)
Obym tylko wyrobiła się z załatwieniem wizy i innymi niezbędnymi rzeczami ! Trzymajcie kciuki :D

17 komentarzy:

  1. Greatulacje i powodzenia w USA! W Nowym Orleanie co prawda nie byłam, ale miasto podobno piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, gratulacje!!! W końcu jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Supeer! Właśnie widziałam wczoraj na grupie, że edytowałaś plik apia. Gratulacjee! Szkoda, że nie tydzień wcześniej bo może leciałbyśmy razem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Fajnie by było, ale jestem ciekawa czy na tego 25 się wyrobię z wizą i resztą xd
      W każdym razie SF to moje wymarzone miejsce, musze je odwiedzić więc może spotkamy się już na miejscu i mnie oprowadzisz po mieście ! ; )

      Usuń
    2. No pewnie! I wzajemnie, mi też się marzy NOLA! Wyrobisz się bez problemu! Ja 6 dni temu zaakceptowałam się z rodzinką a dzisiaj byłam po wizę. Więc i Ty dasz radę! :)

      Usuń
  4. SUUPER :)! Gratulacje! Niemal zaczynałyśmy razem, a Ty już PM masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ; ) Ty też na pewno niedługo znajdziesz !

      Usuń
  5. Wooow, gratuluje! I ta lokalizacja *.* Planuje odwiedzic New Orleans w jakis weekend :)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Poczekaj z tym wyjazdem chociaz do września żebyśmy mogły się spotkać :)

      Usuń
  6. Nowy Orlean musi być super! Czekam na dużo zdjęć!
    Mało czasu w sumie do wylotu! Niecały miesiąc. Zazdroszczę! Sama chciałabym mieć już w końcu potwierdzony match... a tu rodzinka nadal na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będzie super ! Co do zdjęć zrobię co w mojej mocy ! :D
      Pozostało 25 dni! :O Sama w to nie wierzę !
      Życzę powodzenia, ale twój match to już chyba tylko formalność :)

      Usuń
  7. Sorry stara, ale dalej śmieszy mnie to, że odmówiłam Ci moich hostów a teraz będziemy mieszkać obok siebie w NOLA <3 Nie moge się doczekać !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadek? Nie sondze :D
      aaaaa... Jaram się, przyjedź szybciej !

      Usuń
    2. 9 września przed południem ląduje w NO :D :D :D

      Usuń
    3. Dobra widzimy się wieczorem po pracy!: *

      Usuń