piątek, 11 lipca 2014

Matche #7 i #8

Siemka,
Długo nie pisałam, bo długo nic się nie działo. Pocieszam się tym, że podobno wiele dziewczyn ma teraz taki zastój w APIA. Co jest z wami rodziny?! Ja przecież chciałam za miesiąc wyjechać!

W każdym razie, rodzina z Chicago (#6) wybrała inną dziewczynę. W ciągu 2 tygodni na moim profilu pojawiły się 2 rodziny:

MATCH #7
Lokalizacja: jakaś wioska w Ohio
Dzieci: dziewczynki 9 i 4, chłopiec 5 lat
Zwierzęta: nie pamiętam

Zrezygnowałam bez rozmowy na Skype, ponieważ:
- lokalizacja mi nie odpowiadała,
- potrzebowali nowej au-pair na koniec października, a ja chciałabym wyjechać wcześniej

MATCH #8
Lokalizacja: Aurora, Colorado (30 minut od centrum Denver)
Dzieci: dziewczynka prawie 10 lat, chłopcy 8 i 5 lat
Zwierzęta: pies

Sama nie wiem czy podoba mi się lokalizacja.. Nie jest to NY czy San Fransisco, macie jakieś doświadczenie z Denver? Aplikacja rodzinki także do mnie nie przemawia, mają rzeczowy, sztywny list, w ogóle cali się sztywni wydają, kładą duży nacisk na edukację dzieci i porządek w domu, mam wrażenie że jak dziewczyna nie podziela ich przekonań nie wezmą jej na au-pair, są także bardzo aktywni, jedzą wszystko gluten free. Do obowiązków au-pair należy gotowanie obiadów dla całej rodziny, jeśli dobrze zrozumiałam 6 dni w tygodniu! Dodatkowo mieszka z nimi siostra hostki, która z powodu wypadku ma uszkodzony mózg, ale jest pomocna, robi zakupy, pranie, po prostu zachowuje się trochę jak nastolatka. Nie wiem czy to wszystko mi odpowiada, ale odpisałam na ich maila, umówiliśmy się na rozmowę, muszę powiedzieć, że w mailach wydawali się fajniejsi niż wykazywał list, są także pierwszą rodzinką która zapytała mnie czy mam chłopaka. Zobaczymy jak pójdzie rozmowa, jeśli im się spodobam dadzą mi namiary na poprzednią au-pair, nie chcą dać maila do obecnej, bo podobno jej umiejętności pisania w języku angielskim są słabe.

2 komentarze:

  1. " nie chcą dać maila do obecnej, bo podobno jej umiejętności pisania w języku angielskim są słabe." to może na skype z nią pogadaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, to jest trochę dziwne, bo podczas rozmowy na Skype nawet o niej nie wspomnieli, mówili o dziewczynie z Niemiec, z Brazylii, że muszą je kiedyś odwiedzić, co robiły, gdzie były itp., a o obecnej nie. Może nie mają z nią dobrego kontaktu?

      Usuń