niedziela, 13 lipca 2014

Rozmowa #8 i kolejne matche!

Ten weekend był dość ciekawy jeśli chodzi o matche.

Miałam rozmowę z rodzinką z Colorado i wcale nie są tacy sztywni, wydają się bardzo fajni, hostka to wesoła gaduła, host też zabawny, rozmowa była bardzo na luzie, jedyny minus to że dzień rozpoczyna się już o 5:40 oraz brak oceanu w pobliżu. Najwidoczniej oni też mnie polubili, bo chcą umówić się na rozmowę z dziećmi (jakieś rady?).
Ciekawostka: Aurora to miejscowość o której pewnie wszyscy słyszeliście, bo to tam jakiś gość strzelał do ludzi w kinie na premierze Batmana!

Ku mojemu zdziwieniu na profilu pojawiły się dwie nowe rodziny:

MATCH #9
Lokalizacja: Alexandria, VA (znowu)
Dzieci: 5-letnie bliźniaczki
Zwierzęta: pies

Nic specjalnego z listu nie wynika, grafik standardowy, ale z maili wydawali się bardzo fajni, umówiliśmy się na rozmowę.

MATCH #10
Lokalizacja: Greenwich, Connecticut
Dzieci: dziewczynka - 5 lat i chłopiec prawie 3 lata
Zwierzęta: pies

List nawet fajny, lokalizacja też mi się podoba jednak schedule jest dość wyjątkowy z racji tego, iż mają oni też nianię, moja praca w tygodniu polegałaby na pomocy hostce ogarnąć dzieci rano przez ok. 1h i wieczorem przez ok. 2h, okazjonalnie w ciągu dnia jeśli ich niania potrzebowałaby pomocy lub musiała wziąć wolne. Tak na prawdę pracowałabym głównie w weekendy, ale też nie przez cały dzień, a rano i wieczorami. Oczywiście jeden cały weekend w miesiącu wolny.
Pierwszy raz spotkałam się z takim schedule, ma on swoje plusy i minusy, dużo wolnego w ciągu tygodnia, jednak zajęte weekendy kiedy to większość dziewczyn się spotyka, jeździ na wycieczki.
Co bardzo spodobało mi się w liście? Wspomnieli że wybierają się w grudniu na Karaiby i zapraszają au pair!
W każdym razie umawiamy się na rozmowę :)

A jak tam wasze matche?

3 komentarze:

  1. Obie rodziny zapowiajadają się ciekawie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko rano i wieczorem weekendy a środek dnia byłby cały twój!!! i napewno znalazłaby się jakaś aupair z czasem wolnym w środku tygodnia!!!! nie moge sie doczekać waszej rozmowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne matche! Mój pierwszy jakiś taki... 3 chłopców, a rodzinka z NY. No, ale to dopiero pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń