środa, 25 czerwca 2014

Match #5

Miałam poczekać na więcej matchy i wtedy napisać notkę, ale nic się nie dzieje co powoli mnie denerwuje..

Jeśli chodzi o poprzednie matche, rodzina z matchu #3 napisała maila, chcieli się umówić na rozmowę, ale ja od początku wiedziałam że to nie to więc odmówiłam, rodzinką #4 ja natomiast byłam zainteresowana, a oni niestety nie.. Na mojego maila odpisali, chcieli się umówić na Skype, odpisałam a po paru dniach zeszli z profilu.. Jest to dość irytujące, wiadomo są zajęci, zapracowani, ale skoro już zaczęli się ze mną umawiać, to mogliby chociaż napisać że sorry, znaleźliśmy już kogoś czy cokolwiek, napisanie takiego maila zajęłoby im minutę..

MATCH #5
Lokalizacja: stan New York
Dzieci: bliźniaki 2,5 letnie i 4 latek
Zwierzęta: koty

Rodzinka wydawała się fajna, zabawna, wyluzowana, wymieniliśmy kilka emaila jednak zdecydowałam że to trochę za dużo małych dzieci jak dla mnie, szczególnie że nie były one jeszcze nauczone korzystania z nocników itp. No i godzin pracy wychodziło trochę więcej niż te maxymalne 45.

Ostatnio dostałam maila od Allison K. z agencji z US, pewnie wiele aupairek ją zna, ponarzekałam trochę na brak matchy, zapytałam czy zmienić coś w aplikacji, powiedziała że postara się podesłać moją aplikację kilku rodzinkom, ale zobaczymy co z tego będzie.

A jutro rano ostatni egzamin zawodowy i na całe szczęście tym o to sposobem kończy się moja przygoda z technikum.
Trzymajcie kciuki!

8 komentarzy:

  1. Co do braku nowych matchy, to nie tylko u Ciebie tak jest, więc się nie przejmuj. :) Za chwilę znów się coś pojawi. Będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja miałam dzisiaj match z Los Angeles. Lubię wkurzać ludzi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. btw. rodzinka po tym jak im odmówiłaś nie daje już nikomu mojego maila. so sad :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo a jakie technikum? ja wczoraj ostatni egzamin też! Juuupiiii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Mam pytanko, jak odpisać rodzince jeśli nie jesteśmy nimi zainteresowani po bliższym poznaniu, że nie wybieramy ich? W sposób raczej miły, żeby nikogo nie urazic ;) Bede wdzieczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, możesz napisać ze są bardzo fajni czy ze ze miło ci się z nimi rozmawiało lecz macie inne oczekiwania co do programu lub ze poznałaś inna rodzinkę i to chyba będzie twój pm, że życzysz im znalezienia super au pair i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń