wtorek, 17 czerwca 2014

Matche #3 i #4

Niespodziewanie w przeciągu kilku godzin pojawiły się dwa kolejne matche:

MATCH #3
Lokalizacja: Newton, Massachusetts
Dzieci: Trzy dziewczynki 8, 6 i 2 lata
Zwierzęta: brak

Dużo pracy, 10h dziennie od poniedziałku do czwartku, wolałabym mniej godzin ale rozłożonych do piątku, rodzina jest aktywna w społeczności kościelnej, ja wręcz przeciwnie, nie zainteresowały mnie też ich zdjęcia więc się nie odzywam, może sami zejdą.

MATCH #4
Lokalizacja: Dallas, Texas
Dzieci: dziewczynka 5 lat i chłopiec 3,5 roku
Zwierzęta: 2 koty, które mogę czasami widywać jak to napisali

Texas kojarzy mi się z kowbojami, rodeo, country wiec nie moje klimaty, aaalle Dallas to bardzo duże miasto, rodzinka ma basen, dzieci kilka razy w tygodniu chodzą do przedszkola, niestety nie wiem nic więcej o grafiku, jednak rodzinka z listy wydaje się bardzo pozytywna, kochająca się, zabawna, zdjęcia też mają fajne. Napisałam maila, wyraziłam chęć rozmowy na Skype, zobaczymy czy odpiszą.

Są wśród was dziewczyny z tamtych okolic? A może ktoś tam podróżował i podzieli się wrażeniami?
Z góry dziękuję! ; )

1 komentarz: